جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اسفند ۱, یکشنبه

به یاد مجاهد شهید شهلا کوهستانی



مشخصات  مجاهد شهید شهلا کوهستانی
محل تولد: مسجد سلیمان
 تحصيل: دانشجو
سن: 26
محل شهادت: تهران
زمان شهادت: 1367

بیاد مجاهد قهرمان شهلا کوهستانی شهید سربه دار ۶۷ دانشجوی سال آخر پزشکی از اهواز
يكی از همبنديهای شهلا كوهستانی:
زمانی كه شهلا وهمسرش را دستگير كرده بودند آنها را از هم جدا می كنند، دختر كوچك شهلا كه در آنزمان يکساله بود را به سلول انفرادی می برند. شهلا مي گفت دخترش از اين محيط كوچك كه دائما درش بسته بود، متعجب شده و بی تابی مي كرد، می گفت او را به طرق مختلف سرگرم می كردم. اما زمانی كه مشغول خواندن نماز بودم به پشت در می رفت وبه تقليد از من شروع به در زدن می كرد كه چندين بار با اينكه پاسدارها می دانستند او نميتواند درست بايستد و راه برود درسلول را يكدفعه و محکم باز می كردند كه او با صورت به زمين می افتاد. بارها به پاسدارها گفته بودم صدای در زدن بچه مشخص است، در را يكدفعه باز نكنيد. ولي آنها مخصوصا باز همان كار را می كردند تا مرا تحت فشار بگذارند . بازجوی من از موضوع دخترم در سلول سوء استفاده می كرد و بعد از بازجويی ها وشكنجه ها كه چيزي به دست نمي آورد به من مي گفت اگر با ما همكاری نكنی واطلاعاتت را ندهی، بچه ات را مي گيريم و به يک خانواده حزب اللهی می دهيم تا او را حزب اللهی بار بياورند...




با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد
Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر